Tvättstugan!!!

Jani, ni är jag äntligen fått tillbaka mina krafter.. :)
Så nu är nästan ALL målning av väggarna klara i tvättstugan!!
Phhu va skönt, de har liksom stått still ett bra tag nu och idag fick jag NOG!!


 

Sen är de bara golvet och bänkskivorna kvar.. :)
En STEN har lossnat.. hehe ;)




TACK för att du förstår mig så bra!
Även fast du inte vet de.. ;)
Jag TRIVS tillsammans med dig.. <3

Dags att sova!
Imon har jag och Thilde sovmorgon!
Thilde börjar dagis 10, och jag jobbet halv 11.
Ska städa lite rum först sen ska jag vara med och hjälpa till lite i köket, ska bli riktigt skoj!

Sov Gott!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att du har kommit igång igen.;)

Allt bra med er?! Kram

2009-04-06 @ 22:45:34
Postat av: Lill

Det var jag som skrev de innan.. ;) Glömde visst namn.. Hihi

2009-04-06 @ 22:47:25
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Cissi

Japp! Jag är hemma då... Eller vi, rättare sagt =)

Vore så kul om ni ville komma!

Kram och puss

2009-04-07 @ 08:01:01
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0