Kväller!

Då har man fått lite gjort!
Dammat, bäddat rent, vikt tvätt, lagat mat och dammsugat!
Slipper jag tänkta på de i veckan, kommer nog ha tillräckligt att göra och tänka på :)
Ska ta och moppa av golven när skruttan somnat...

Har kollat igenom mina anteckningar idag också, ska ta och skriva ner dom lite bättre..
De var ju bara som en kladd! Men nästa vecka ska jag ju klara av de själv..
Vilket jag inte tror är ett problem..

Idag hämtade jag även ut Thildes meandi jeans!
Dom var ju jätte tuffa! hade nästan glömt hur dom såg ut.. hehe ;)


Enkla men så snygga!



Dags att stoppa damen i säng!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!! Va glad jag blev att ditt pepp inlägg! Lycka till själv på ditt nya jobb! Jag har börjat på en fem stjärnig restaurang idag, och jag kunde nog aldrig föreställa mej, hur noga det verkligen är! Men väldigt kul också!! Har du två jobb nu? Ha en bra dag i morgon! Kram Anna

2009-04-14 @ 20:39:36
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt internet krånglar, så nu vet jag inte om du fick det jag skrev tidigare, det verkar inte så!! Ville bara säga tack så mycket för pepp inlägget! Jag blev så glad! Ååå så vill jag önska dej lycka till på ditt nya jobb!! Ha det bra!

2009-04-14 @ 21:18:35
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt internet krånglar, så nu vet jag inte om du fick det jag skrev tidigare, det verkar inte så!! Ville bara säga tack så mycket för pepp inlägget! Jag blev så glad! Ååå så vill jag önska dej lycka till på ditt nya jobb!! Ha det bra!

2009-04-14 @ 21:20:17
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Julia

Värkligen jätte snygga jeans :) Jag chansade på att det var du som skrev om Malinda :) Ja det känns som att jobba på riktigt nu när alla andra är lediga haha. Ja jag vart jätte glad när jag såg att du fått jobb! Hoppas att det går bra för dig bara. Ja vi ska åka till Paris med skolan, eftersom att vi inte chansen att åka till kreta.

Ja hon hittade en i Grängesberg. Så jag ska bli grängebo :/ :)

2009-04-14 @ 21:52:00
URL: http://juliaeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0