En lekdag i bilder!

   
Kompisarna på besök :)
Kevin pratar i telefon, eller ja i påskägget ;)
Alicia står och kikar på de trista vädret.


Mammas tjej!



Fanny och Alicia åkte hem och skulle äta och sova middag!
Så jag och Johanna bestämde oss för att gå ut med barnen.


Väl ute så var de skoj!
Eller ja gnäll vart de väl lite då och då :)
Haha

 
Thilde skulle dra pulkan!
UTAN snö, haha :)


Hoppa på stora studsmattan är riktigt populärt!
Wiie så skoj! :)


Kevin hoppade också :)

Nu är lottningen även gjord på headern!
Och den lycklige är
Jenny T

Nu ska jag ta och slöa lite i soffan!
Thilde sover middag så jag tänkte passa på och vila jag med!

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0