Vårnytt!!!

Då har man slagit ner röva i soffan då.. ;)
Christian sitter och spelar guitar hero, och jag täckte ge er ett inlägg innan läggdags..
Idag efter kvällsmaten åkte jag och Emeli W ner till dollar,
jag köpte en kappa att ha i lilla fönstret i köket!
De vart KANON.. :) Bättre än innan..

Efter dollar besöket så vart de en sväng in på MM..
Köpte mig en blomma att ha på bordet

Så påskigt så.
Men till helgen blir de att plocka ris och pynta. :)

Nää nu ska jag nog slänga huvudet på kudden!
Sambon börjar bli riktigt irreterad här brevid hör jag, går nog inte som han tänkt sig!
Vill ju inte ha en gitarr i tv:n heller.. HAHA :)

GOD NATT kära läsare!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilket söööt kruka!

Ses nån dag?

Pussa

2009-04-02 @ 07:44:31
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0