Då var de söndag!!

Japp, söndag igen..
Veckor och helger bara springer förbi oss..
Igår var jag på lite äventyr, tog bilen och fördrev tiden, hade med mig Angelica också!
Vi hade riktigt skoj faktiskt, ;) Man kan hitta på mycket skoj må ni tro..

Idag har jag inte gjort många knop här hemma..
Bäddat lite och tvättat en maskin...
Var rätt slö imorse lär jag säga, herregud.. hehe..

Thilde kom in imorse i sängen och sa..
-Mamma, gö du nu då?, kom titta!
-Hörde att de var nått som spelade och kände igen de..
Jovisst hon hade både bajsat och kissat i pottan.. Duktiga unge.. :)
Hade tagit av sig pyjamasen och blöjan helt själv...

Just nu är syster här, hon och Thilde sitter och målar..
Jag ska passa på att hänga tvätten innan vi åker och platta håret..


Puss, hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej hopp och tack för senast! Hade skitkul :)



Skolan drar igång nu i morrn så jag ska bara sätta mig in i saker och ting men sen hjälper jag dig med blöggen :) visst glömde jag mitt glas hemma vid er förresten? haha



Kram

2009-08-23 @ 12:27:29
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åhh vad hon är duktig lilla Thilde :)

Har du tid att ses någon dag?? JAg har inga pengar på telefonen... så vi får väl skriva på face. eller om du kan ringa? =)



PussKram Jossan

2009-08-23 @ 13:47:50
Postat av: Emma&Sigge

Åh va duktig thide är da=)

Kul att det går bra, måste vara skönt för hon att slippa blöjorn.



/Emma

2009-08-23 @ 17:59:03
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0