Kvällsläsning!

Då sitter man här!
Thilde sover sen 30 min tillbaka!
Vi har börjat med att läsa vid läggningen och de funkar kanon!!
Hon ligger helt still och bara kikar på bilderna i boken och håller med mig när jag läser.. :)
Känns skönt att man hittat nått som funkar,
visst skulle ju kunna lägga henne i sängen och bara gå ut därifrån men känner inte att de passar just oss,
vill ha den här  mysiga stunden på kvällen tillsammans innan hon somnar.
Så de fick bli läsning istället för sjungning som de var förut innan hon började knöla!

Har köpt in mer böcker nu när biblioteket har bokrea på barnböcker för 5 kronor st,
så då har vi införskaffat oss lite böcker.. :)
Annars kostar ju böcker lite så de var ett bra alternativ :)
Även ett tips till er som vill ha lite mer böcker till era barn..


Efter jobbet idag åkte jag hem och bytte om sen och hämta Thilde,.
Vidare in till stan och kika!
Vart jeansleggings och en fixtröja och nya srumpor till damen.
Och en ny ögonbrynsnopper till mig (eftersom min är spörlöst borta!!)
Sen fikade vi med Johanna, Kevin, Jenny, Emil, Fanny och lilla Meya.
Sussie var också med..
De var riktigt trevligt.. :)
Fick även hålla i lilla Meya, snacka om att jag blev SUGEN på en till ;)

dags att kika runt lite på tradera igen..

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0