Lördag

Idag började vi dagen med att åka till kina o barna..
Barnen lekte på och vi mammor tjåla..
Sen käkade vi lunch där, vidare hem och skrutt sov middag!!
Jag gjorde absolut ingenting, slöa i soffan o kikade på en film.. Skulle egentligen ha målat hatthyllan, men orka!! Bläää!! Får ta de imon kväll istället.!! :)

Sen efter skrutt sovit och vi käkat mellis åkte vi vidare till Angelica och Lowa..
Vart gott fika och en massa tjål där med..
Sen när vi kom hem hade Christian lagat mat, ;)

Nu sover skrutt sen 30 min... Christian sitter i bastun och jag har precis gjort mig klar!!
De blir äventyr med Julia och Angelica tonight.. :)



Finaste tjejjen i världen..
Vi älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Guud va långt hår hon har fått!!

2009-08-29 @ 21:30:14
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jahaa va roligt vi ska ha =)

2009-08-29 @ 21:43:10
Postat av: Linnea

jobbar du på hemtex eller? man ser aldrig till dig.. ? :)

kram

2009-08-29 @ 22:49:08
Postat av: Johanna

Va långt hår hon har. Så fint. =)

2009-08-29 @ 23:23:53
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0