Bilder!

Jag och Sussie var och shoppade som tusan igår!'
Och hon inhandlade lite presenter till Thilde.

 

 
Hon fick lera, fingerfärg, pippi örngott och ett 1 kilos ritblock ;)
Tack vännen..
Thilde var helt överlycklig..

Söndags grillning i smedjebacken hemma vid Pappa m familj!

 



 

 


Mitt älskade barn <3


Jonna, Linn, Joline och Johanna kom förbi och sa hej!
satt och prata en massa gamla barndoms minnen..
Super kul!
 


Nu är de dags att krypa till sängs!
Imon är tisdagen här, som jag lääängtat!! Ska bli så himla kul.
Men de kommer bli en låååång dag, men de är de värt.. ;)

Puss & god natt


Kommentarer
Postat av: ROSAMARTINA [bloggdesign]

Hej :)

såg att du skrivit en kommentar ang. design.

Om du mailar mig på: [email protected] så kan jag berätta mer om "designandet" :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-08-04 @ 21:12:53
URL: http://rosamartina.blogg.se/
Postat av: Carro och Felix

varför skriver du inte mer??? saknar ju att läsa din blogg stumpan...

2009-08-07 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0