Allt är klart!!

Jaha då har man trängts klart med alla ludvikabor för de här året då!!! =)
Maten är fixad, alkoholen står på kylning och allt små fix är klart.
Jag, Carro och Sussie hann även med en liten TUR på stan, hittade örhängen till nyårsoutfiten.. =)
Så nu är de bara att tuta och köra.. =)
Kommer bli en toppenkväll..
Hoppas ni alla andra också får en kanon dag/kväll/natt ;)

Thilde har spenderat nån timme med Totto och Sussie idag medans jag jobba och Christian skulle skotta av en massa massa snö från gården!
Och jag har haft en bra dag på jobbet, som vanligt =) Trivs jätte bra!!

Thilde provar Tottos glasögon! =)



Nu ska jag och sussie kika in på H&M:s hemsida och kika i Ellos katalogen!
Grabbarna bastar!!

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0