Fjärde Advent & Julgransklädning!

Jaha! Har inte hunnit med nå städning alls idag!
Bara att inse att jag inte riktigt haft ork eller lust överhuvudtaget!!!
Men innan onsdagen ska de vara gjort...
Var väl inte heller nån större idé att storstäda idag då vi tagit in vår fina julgran!
Äntligen lite julkänsla.. Har inte haft den riktiga julkänslan alls..
Men Mamma var här idag och vi har plockat lite enris och ställt på bänkar och bord =)
Så fint så!
Christian gjorde de ännu bättre när granen kom på plats =)

Lite pyssel!
 


Här hänger de julkort! Hoppas på fler ;)


Finaste granen!
Gissa om de var en tjej här hemma som vart helt lyrisk!
Hon var så duktig så att sätta i julkulorna! Kanske syns på vissa ställen nertill ;)
Duktiga Thilde.
Dock vart de inte så lätt då hon ville hjälpa till med glittret..
När paketen skulle läggas under, så ville hon vara där och flytta på dom hela tiden!

Thilde: Mamma, jag kan faktiskt!
Jag: Ja Thilde jag vet men vi ska inte flytta runt dom hela tiden
Thilde: Men åh mamma de blir ju inge bra!
Haha söta unge! =)


Köpte ett nyckelskåp igår!

Ville måla de vitt, men de får vara så där ett tag till.
Har inte riktigt bestämt mig. Allt behöver ju inte vara vitt =)
Måste känna efter lite först..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med Älsklingen och bara njuta av söndagen!
Ladda inför 3 dagars jobb...

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å så mysigt med gran och allt =)

Är lite halv chockad över att barnen inte rivit våran (?) jag trodde inte dte skulle gå å ha gran allas, men jo då.

Tror de har vart där och pillat någon enstaka gång!

Jaja, får väl vara nöjd och glad då ;) Haha.



Hoppas du får en toppen start på nya veckan! KRAM

2009-12-21 @ 15:24:02
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans
Postat av: Lill

Vad fint ni gjort.. :))

Hoppas allt är bra med er!

Kan thilde låta paket vara?? ;) eller är det svårt?

Tror aldrig emilia skulle klara å hålla fingrarna där i från.. !! ;D



Kraam!

2009-12-21 @ 19:24:27
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0