Jobbar, jobbar & Jobbar

Ja som rubriken lyder..
Känns inte som om jag gör annat än att jobba!
Men jag trivs och tycker de är kul, just nu är jag på folkan o städar!
Och där trivs jag jätte bra, trevligt folk och de är ju aldrig fel =)


Ihelgen har vi sysselsatt oss med lite adventsmys och julskyltning!
Vi var till trä bygg o järn och kika och sen åkte vi in till stan för att kika runt lite..
De är ju så mysigt, vi köpte även lotter och detta år vann vi iaf 1 paket till Thilde..


Självklart ska man ha tomteluva på julskyltningen =)

Sen har Christian och Helge fått upp spotlights som lyser så fint ner på garageporten och grovingångsdörren,
även den nyinköpta vägglampan!
De vart verkligen kanon!! =)


Utegranen har som vanligt också kommit upp, så nu har jag bara dropparna kvar att få upp på altanräcket,
 men de får bli till helgen!!
Alldeles för mörkt på dagarna när jag kommer hem...

Nu ska jag krypa ner i soffan igen..

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

va fint de blev med lite ljus :-) hoppas vi får tid att ses nån dag. jag har rätt fullt upp medskola o du med jobb men snart lär vi försöka!

2009-12-01 @ 21:21:40
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Carro & Felix

Va fint det blev vid garaget!!

2009-12-01 @ 23:23:53
Postat av: Jenny

Sånna där spotlöights har ja letat efter till vårat hus och garage.. Vart har ni köpt dom ???

2009-12-02 @ 15:09:59
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0