Juldagens Morgon.

Då var Julafton förbi, och vi har haft en TOPPEN julafton =)
Firades med nära och kära..

Nu på morgonkvisten har jag och Thilde plockat upp alla leksaker ur alla påsar, herregud va saker hon fått..
TUSEN TACK!
Så nu ska de rensas bort en massa gamla leksaker, kan ju inte ha allt framme heller.
Thilde har även fått ett syskon =)
En baby born docka som kan kissa, bajsa och gå på pottan även grina med riktiga tårar,
så den har vi lekt lite med nu på morgonkvisten...
Jag har även gått igenom instruktionsboken, Phu va grejer man kan göra med den lilla dockan.. =)


Nu ska jag dricka morgonkaffe, sen fortsätta med mitt ryck som jag börjat med.. =)

Ha en toppen dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0