Kusinbus och mini julmarknad!!

Igår tillbringade vi dagen med kusinbus..
En massa massa bus och lek!

De fick bli en liten pysselstund för att varva ner lite efter mycket härj =)

Började med fingerfärgen =)
Kladdigt men skoj!!

   
Thilde och Ebba!



Sen var de ju en liten mini julmarknad i klenshyttan så vi åkte ner dit.
Kikade runt lite sen kom de en häst och vagn så jag, Thilde och Ebba hoppade upp och tog oss en tur runt byn =)
Mysigt =)


En riktigt rolig söndag.. =)




Efter kvällsmat traskade jag upp på vinden och letade på sista kartongen med julsaker!
Nämligen tomtarna!
Thilde och jag hade fullt upp..

Thilde bland alla tomtar.
Fick välja några att ha på sitt rum också såklart.. =)


Hjälper mig att packa upp alla tomtar..

Jag och Thilde har nu påbörjat vårat lilla tomteland med kyrkan på skänken i vardagsrummet, ska hämta mer små tomtar vid Mamma/mormor nån dag =)

Nu ska jag fortsätta kika på ullared!
Sen blir de tidigt i säng, ladda inför ny jobbdag och sen blir de julbord med jobbet!
Ska bli trevligt.. =)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Hanna

fina bilder, jag missade ju julmarknaden, brukar alltid vara där eftersom mina kusiner står o säljer saker där. ha en bradag på jobbet i morrn kram!

2009-12-07 @ 21:27:11
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Nanna

Åh.. saknar Klenshyttan =)

Kram N

2009-12-07 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0