Äntligen Hemma

Efter en dag tillsammans med vännerna..
Först efter jobb och dagis så åkte jag och Thilde till Smedjebacken och hälsade på Hanna, Markus och lill Ella..
GUD sååå söööt hon var då! 
Snacka att man blev sugen på en till =)
Tyvärr han jag inte få nå kort eftersom min lilla dam inte var på bästa humör..
Så de vart en snabbvisit..
Sen åkte vi in till stan och mötte upp Johanna, Kevin, Fanny och Alicia
 för att gå på invigningen av lilla änglen..
Pippi Långstump var där och barnen fick en varsin guldpeng (med choklad i)
Vi tog en fika tillsammans på Bk:s också.. =) Inte helt fel!!
Var in på lindex o inhandlade två par mössor till Thilde..
rl

Är helt slut efter en rolig dag..
TACK!!

Så nu ska jag göra klar Thilde för natten!
Pappa Christian är i södertälje och hjälper sin Pappa att flytta,
så han kommer hem sent!

Hörs sen..
Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack...va fina mössor :-)

2009-02-27 @ 19:54:37
Postat av: Mamma Milla

söööta mössor!

2009-02-27 @ 20:39:09
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Lill

Åå så fina mössor.. =)

2009-02-27 @ 20:41:11
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0