Dagen hitills

Har precis kommit hem! Har varit och hämtat skruttan på dagis..
De verkligen syns på henne att hon trivs på dagis.. :)
Skönt då slipper amn gå och oroa sig över de.. :)
Men är ju ett jätte bra dagis också!

Idag har jag jobbat, sen åkte jag hem och la mig!
Har inte känt mig riktigt pigg!
Men tror mest att de är tröttheten som tar ikapp allting!
Var förbi vid Emmelie och Alexander en snabbsväng på lite kaffe...

Sen vill jag ju Gratulera Tessa och Roger som blivit föräldrar igen!
Och mathilda har blivit storesyster till en lillebror.. :)
GRATTIS! :)

Jaha idag ska jag ta tag i andra delen av tvättstugan!
Skulle faktiskt behöva ta en REJÄL storstädning här hemma också!
Men de får bli en annan gång, har ingen lust och ork till de..
De blir mest plockning av de vanliga!
Disk, bäddning, och leksaker.. hehe ;)

Nu ska jag mysa lite med min dotter!
Mamma älskar dig <3

Hörs senare..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej!

Tack gullga du för dina underbara ord i min blogg. Du är också en jättebra mamma och en underbar vän.

kram

2009-02-18 @ 18:16:48
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Tessa84

Tack så mycket!!

2009-02-19 @ 23:36:42
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0