dags för nudlar.

Jag och Erica kom nyss hem, lite lätt lulliga!! Vilket är skönt :)
Nu håller vi på med lite nudlar. Ska bli gott!!


JÄKLARNS vilken KUL kväll vi haft!!
 Och grymt mycket people ute.. :)
 Jag fick ett erbjudande som var rätt skoj!! hehe ;)

Min karl han åkte hem med Totto vid 12 snåret, ja min karl vart liiiiiite fööööör full..
Men jag och Erica fortsatte att svänga våra lurviga!

Lite bilder kommer imon!
Föresten fick ju lite bilder från afasi och filthy! :)

GOD NATT!


Ja och klockan är snart 03:00


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahah, själv har jag sexton månader kvar ;x

2009-02-22 @ 03:02:48
URL: http://mikk0.blogg.se/
Postat av: Lill

Okok.. =) Ja, den var okej.. Men jag kunde inte släka lampan när jag skulle somna så den fick stå på tills jag vaknade igen å släkte den.. hahaa ;) riktigt sjuk film.. Har du sett den?? Kram

2009-02-22 @ 12:38:15
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0