En dag på villgott!

Dagen har bara susat förbi!
Vi gjorde oss iordning och åkte in till villgott för att möta upp Emelie och Melina!
När vi kom dit var de fullt av barn och andra mammor..
Merima, Saga, Jonna, Samuel, Sandra, Oscar, Linda, Cornelia, Hanna och Maya..
Och en massa massa fler!
Riktigt skoj tror jag alla barn hade!

Efter Villgott tog Jag, Emelie, Merima och Hanna sällskap upp på stan för en snabbkik så att barnen fick sova lite!
De var ju riktigt skönt att få komma ut och när solen kom fram vart de ju varmare  :)

När vi kom hem kom Jonna på besök!
De var länge sen och riktigt trevligt..:)
Vi tog tjåla lite skit och sen åkte vi och handlade tillsammans.

Nu har jag tagit hem ännu lite mer färg!
Så ikväll blir de till att måla!
Golvet kommer också att få färg, men dag vet jag ännu inte,
de beror på hur länge jag orkar vara uppe idag och måla...

Thilde sover för kvällen och jag och Christian ska käka lite
Baconpotatisgratäng.. ;)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de kommer bilder på tvättstugan men det är inte klart än... förhoppningsvis kan de vara klart till nästa helg =) lovar att jag ska slänga ut bilder så fort det är klart... då kanske de kommer lite på resten av hemmet oxå =) Kanske ..

2009-02-13 @ 19:40:44
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0