God Natt


Ja så här ser de ut nu!
Den långa luckan kvar att måla, sen är de lister och lite små fix kvar!!
Efter helgen så ska allt vara klart..


Nån som vill tycka till om tapeten??
Tycker ni jag ska ha den kvar eller måla över den??
Jag tycker den är lite retro och de blir en tuff stil därinne med allt de vita till..
Så var ju tanken från början.. :)


Dom som BETYDER mest..
Älskar er mer än nått annat i denna värld...
Mina älsklingar..

Nu ska jag slänga mig i sängen!
Jobb och dagis imorgon!

Puss & God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: :)

Tycker du ska måla över tapeten, tror den gjort sitt faktiskt, haha! Blev fint med det vita iaf.

Skulle nog bli snyggt med någon gråaktig tapet till det vita, det är fräsch med grått och vitt. Men då någon grå som är mer ljus än mörk. :)

2009-02-11 @ 22:30:59
Postat av: Ebba

Absolut måla över den. Den har nog gjort sitt. ;)

2009-02-12 @ 06:28:48
Postat av: Anonym

Jag håller med dig faktiskt, tycker också att den är tuff, gillar sånt stuk, de är på nåt sätt charmigt:)

2009-02-12 @ 07:14:38
Postat av: Mäjlin

Jag skulle ha målat över den. Sen tycker vi ju inte alla lika. Gör som du känner=)

2009-02-12 @ 09:11:05
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag hade skrivit upp de, men kan tyvärr inte :( jobbar hela den helgen.. så tråkigt .. men kul att du vill komma på gangstar partyt :) är de nå datum du inte kan ??

Kramar..

2009-02-12 @ 09:22:03
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anette

Måla över eller tapetsera om :-) Golvet är gult va? Grått låter snyggt.

2009-02-12 @ 10:58:48
Postat av: Sandra

Hej! jag tycker att du ska måla över, det hade jag gjort=)

2009-02-12 @ 12:13:12
Postat av: Jenny

Håller med ovanstående att tapeten skall nog målas över =) Men de blir riktigt snyggt där inne ...

2009-02-12 @ 12:29:19
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0