Lördagmorgon!

Då var de lördag! Christian åkte till jobbet för en stund sen..
Thilde sitter och kikar på sin nya teletubbies film som jag köpte igår..
Slipper dom andra två rulla hela tiden!
Nu kan man dom ju utan och innan till :)

Idag ska Thilde få åka till mormor och sova där.. :)
Barnledig måste man vara ibland, de blir väl utgång för min del!
Christian visste inte hur han skulle göra, de visar sig..
Han ville nog vara hemma och basta med Totto..
Så jag får väl ragga upp några kompisar och hänga på dom till solo.. ;)

Här kommer lite bilder från kvällen igår innan vi åkte ner och GRATTA André som blev 18 år!
De bjöds på smörgåstårta.. TACK för igår!
Hoppas du hade en kul kväll.. Synd att vi inte kunde stanna längre..
Men vi ses ju ikväll, :D


Tänka sig att de är så kul att klättra på allt.. :D



Fialotta.. ;)

Älskar dig min skruttunge <3

Nu ska jag bädda lite och tvätta en maskin med tvätt!
Hör senare!
Puss Puss


PS. Meandi klädpartyt är inställt idag!
Nytt datum, 28 Mars kl 14:00
Ni som vill komma då, lägg in en kommentar! DS...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vet inte riktigt om jag kan då... Men troligtvis!



Pussar på er

2009-02-21 @ 09:26:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Jonna

såg att du flyttat meandi ,men kan inte komma den helgen heller :( jobbar .. hade de vart 21 lr 22 mars då hade jag kommit . jag som vill så gärna..

hoppas ni får en trevlig dag idag..

kramar

2009-02-21 @ 09:27:06
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Marih

Nej det är inte våran lilla :) Det är min brorsdotter som jag var upp o träffade för två veckor sedan :) Men man hade ju kunnat önska att det var ens egna..men "bara" 59dagar kvar nu...

2009-02-21 @ 09:43:25
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0