Minnen med Jonna <3

Sitter och kollar på Melodifestivalen!!
Och när lili och sussie sjunge så,
 kom alla minnen tillsammans med Jonna Larsson upp i mitt huvud.,.
Så jag tog telefonen och ringde henne..

Jo de var så här!
När jag och Jonna var yngre hade vi två idoler!
Nämligen Lili & Sussie :D
Jonna hade en ROSA lekstuga på sin tomt.
Som vi gjorde till våran, Jonnas Pappa gjorde en skylt där de stog Lili & Sussies Café.
Ja VÅRAN dröm då var att ha ett eget café.
Vi gjorde egna kläder där de stog lili & sussies café på!
Jag hade en vit kjol med ett långt linne med "våran logga" :D

De var tider gumman!
Ibland vill jag bara VRIDA tillbaka tiden och vara liten!!
JAG har HAFT en UNDERBAR och rolig uppväxt må ni tro.. :)

Så nu håller vi tummarna att lili och sussie går vidare i Melodifestivalen!!


Denna låt spelades i bandspelaren HELA tiden!!

Ja Jonna om man ändå kunde vrida tillbaka tiden.. :D

Min historia till er.. !!!
Enjoy!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa84

Ja vem har inte minnen till Lili o Sussie...!?!

Ett antal timmar framför spegeln med hopprepet.. :-D

2009-02-14 @ 21:03:29
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sånna kuddar har jag 4st(den du visar på bilden här neranför) Jätte fina!!!

2009-02-15 @ 00:02:48
Postat av: Anna

2009-02-15 @ 00:03:36
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0