Uka Ukan :)

Har inte hunnit med att blogga så mycket idag!
Har underhållt damen här hemma, idag har våran dag bestått av soffan, och pulkaåkning..


 
Hon tycker om att åka pulka!
Direkt vi kom ut, "uka ukan" haha :D Sööt!
 
Sen stannade vi och kika på grannarna hästar!
Dromi 1&2
Dromi 1 vart väldigt intresserad av Thilde, och ville lukta på henne.

Sen nu på eftermiddagen så drog jag igång dammsugaren! hehe ;)
Ovanligt va? Jag som ALDRIG städar!
Föresten måte ju berätta att igår efter att Jossan och Sandra åkt,
 så tog jag fram trasan och började torka av tv bordet och tv bänken i vardagsrummet,
Då säger min christian:
-Emelie?
-Ja, säger jag
-Har du städmani?
-Jag, nej vaddå?
-Men du städar ju hela tiden!
-vadå jag torkar ju bordet?! , Sen vet du att jag hatar när de är bösigt!

Bara för att jag vill ha rent o snyggt jämnt.. :D
Haha, jag tycker faktiskt att vi Mammor borde få komma iväg en helg på en SPAweekend, skulle väl inte sitta helt fel va?
Är de nån som hänger med?
Vore jag miljonär skulle jag bjuda alla som jag känner..
VI MAMMOR behöver de!


Dags att laga mat till älsklingen kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hell Yeah! Jag är på =)

2009-02-04 @ 18:59:01
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0