Snart Kvällsmat.

Nu håller vi på med maten här hemma!
 Eller rättare sagt min sambo som står vid spisen just nu..
hehe :) hamburgare med bröd.. Mumma 
Lite lyx iaf, efter denna helg.
Jag och Thilde tog ett bad nu på kvällkvisten, och jag kom nyss hem från affären!
Sen är de sovdags för tösen..
Inge jobb och dagis imon, så om nån vill kika ut och hälsa på så är ni varmt välkomna.. :)

Christian var ju ute och åkte skoter på eftermiddagen medans Thilde sov middag.


Jag la mig en stund i soffan och vila och kika på Tv..
Var bara en massa skit på tv:n om jag ska vara helt ärlig!!!

Nu är de MAT!

Kommentarer
Postat av: sofia

hejsan, vi har köpt en ny mindre vagn, det är en sittvagn men som man kan ha fullt riggläge i också.

Lite smidigare =)

2009-02-08 @ 19:27:11
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja jag får göra det =)

Ja gud, det får ni jätte gärna göra!!

Hör av dej före bara, mitt nr 0730535168...

Annars är allt bra, är väl både jobbiga och roliga dagar, mest roliga =)

Själva då?

Kram

2009-02-08 @ 20:48:48
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Hanna

okok ja jag hoppas det!

Hoppas ni hittar på nå skoj i morgon då när ni är lediga..gud nu börjar man verkligen känna att man inte är mammaledig längre. Känns så konstigt att vara borta från Maya så mycket..

2009-02-08 @ 20:50:56
Postat av: Anna

Hej hej!! Kul att du kikar in hos mej. Jag kommer garanterat kika in din blogg och snoka lite =)

Men jag känner igen dej. Eller?? Du har familjeliv å va?

Söt tjej du har föresten.

//Anna

2009-02-09 @ 08:07:08
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0