Snart sovdags!

Då var de snart dags för sängen!
Har hängt lite tvätt och plockat lite i tvättstugan, men inte målat!!
Ghhaaa måste ta tag i de imorgonkväll..
Så då är de bara att flytta på tvätthon, tvättmaskin och torktumlaren..
De är ju snabbt gjort att måla de lilla som är kvar!
Sen är de golvet bara!
Vi har kommit fram till att vi byter ut bänkskivan istället för att måla den..
Så de blir en som ser nästan ut som den i köket!
 Och när allt är klart i tvättstugan så bär de av mot IKEA med eller utan karl de spelar ingen roll..
Måste ha lite småplock.. =)

Imorgon efter jobb och dagis ska vi till Smedjebacken och hälsa på Pappa och lillebror,
ska till Marie en sväng också!
Om jag hinner ska jag även svänga förbi Jonna eller Jossan och säga hej =)
Då blir ni väl glada???
Sen måste jag ju självklart in och kika på Nisses..

Nää om man ska ta och hoppa in i duschen..


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ja för när jag var in, hittade jag inget,för jag såg på reklam på tvn så jag gick in.. men då ska jag kika in nu =)

okej, vad trevligt ..

vi ska till blg och prata med min chef..

kram

2009-02-24 @ 20:54:18
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Marih

Gomorron!

Blev inget bläddrande bland bilderna igår. Jobbade till 19.30 och sedan skulle vi iväg till en bekant och kika på fotboll.Blev ALLDELES för sent i säng, men men....

2009-02-25 @ 07:38:45
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0