Vänner/ Vän?!

Har haft en jätte trevlig dag idag tillsammans med Emmelie..
Vi hämta upp Thilde på dagis och lekte ute i snön tillsammans med barnen.. =)
Sen bjöd snälla Jenny på kaffe och en MASSA gott fika.. ;) Thanks..

De vart pizza till kvällsmat de var inte helt fel, nu sitter jag i soffan och är super trött!!
Tror de är för att jag jobbat halva dagen och sen fått vara ute i friska luften.. =)
Thilde somnade lite senare än vanligt, men hon sov lite i bilen på vägen hem idag,
hon hade inte sovit länge på lunchen!
Men nu sover hon för natten och de ska snart jag också göra!
De vankas jobb och dagis imon med.. ;)




-Jag tror man inser vilka som är ens vänner och inte!!
-JAG vet att jag inte har en BÄSTA vän, VILL ha en som jag verkligen kan prata med om allting
-En vän som ringer mig och frågar om jag vill hänga på saker fast jag har barn!!
-Hmm? Ja vi får väl se! just nu känns de så sjukt ensamt...
-Finns en speciell person (vän) därute som jag tycker väldigt mycket om


Passar på att GRATTA André som blir HELA 18 år imorgon!!
GRATTIS GRATTIS..
Hoppas du får en toppen dag! :D
Synd att vi inte kan komma imon på din fest, men vi får komma en annan dag!

Ska slöa lite isoffan sen blir de sängen!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

du vet att jag är din vän... är inte ofta ute på stohej men endå..hoppas du vet de

2009-02-19 @ 22:06:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för idag! Hade himlans trevligt!



puss och kram

2009-02-19 @ 23:55:30
URL: http://jennyeriksson.blogg.se/
Postat av: André

...men ni kommer väl en sväng och käkar lite smörgåstårta iaf?!?!

2009-02-20 @ 09:28:22
Postat av: Jonna

Hur länge jobbar du i dag då? tänkte om du ville komma ut på em och leka lite med barnen johanna o kevin kommer också, sandra oscar ev linda cornelia ..

jag är din vän, även fast vi inte umgås,har bara inte blivit så, men vi hade kul som fan förr..

Puss kram

2009-02-20 @ 09:39:28
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch, inge kul o känna så!

Så kändes det för mig när Lucas va mindre, kändes som att man va helt ensam.. Ingen som hörde av sig för dom trodde att man blivit handikappad eller nåt, för att man hade småbarn, men jag lovar dig att de kommer att bli bättre, du får knyta nya kontakter:) Häng med oss ut den 27e, på folkan, o dansa lite;) De vore väl kul?

Kram!

2009-02-20 @ 13:20:58
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: sofia

Känner också som du med vänner. Kanske är så periodvis i livet?

Men vi får ta och ses!! Jag kanske har bilen hemma nån dag nästa vecka, kanske jag kan få komma och hälsa på er? =)

Kram

2009-02-20 @ 14:45:16
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0