Återförsäljare???

Kom hem från jobbet för en stund sen..
Håller på med maten och Malinda håller på att lägga Thilde. :)
TACK snälla syster för att du var barnvakt..
Ska jobba på måndag igen men då blir Thild på dagis.

Jag och Malinda ska käka stuvade makaroner och falukorv nu!
Finns inget godare! Mm.. :)

Föresten, jag fick hem mitt brev idag som jag längtat efter!
JAg ska kanske bli återförsäljare åt Friendtex.
Vuxen kläder både till dam, herr .. :) Skor, väskor, klockor och smycken.. :)
Jätte fina kläder.
Kika in på.

Friendtex
Skriv gärna vad ni tycker om kläderna till mig..
Jag tyckte en del av plaggen var jätte fina..
Man kan ju kombinera mycket också...
SJÄLVKLART måste ju Mammorna ha kläder också inte bara barnen..

Dags för käk!
Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Marih

Jag måste ju faktiskt kommentera kläderna. Tycker att dom är fina och väldigt stilrena..ingenting som jag skulle gå och köpa själv men kläderna är nog riktade mot en lite äldre åldersgrupp än mig själv tror jag. Har du egen butik?

2009-01-17 @ 15:02:03
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0