En dag att skratta åt!

Hanna och Ebba har varit här hela dagen på besök..
De har verkligen varit en rörig dag.. haha :)
Virr på hög nivå kan jag ju säga!
För de första så började de med att vi skulle baka bullar.
Jag hade knappt nå socker hemma,
så vi blandade vanligt sover med vaniljsocker,
och sen hade vi inga ägg så de vart inge pärlsocker på bullarna.
Ialla fall,
efter att bullarna var färdig rullade så var första plåten inne i ugnen då började vi med maten!
Hanna stekte fiskpinnarna,
 jag fixade med moset och lite annat.
Ungarna härjade på,
och man fick springa mellan varven och kika vad dom gjorde!
Ut med första plåten med bullar sen in med andra, började duka på bordet!
Sen står Hanna vid diskbänken och tittar på bullarna som var klara och skriker att shit den andra plåten!
JA och de slutade med att andra plåten med bullar var KOLSVART!!!
Så en plåt med misslyckade bullar fick vi ialla fall!!
Haha :)
Sen vart de käk och dags för middagslur för tjejerna!
Jag och Hanna la oss i soffan och kika på våra bästa år,
och tjåla en massa.. :)


Ebba vaknade först så då klädde vi på oss och gick ut,
Thilde vaknade strax därefter.
Så vi var ute och lekte, gunga och hoppa studsmatta!
De var faktiskt riktigt skönt att komma ut..
Trots lite envishet från barnen.. :)

Kusinerna
     

De har varit en kul dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att ni haft en bra dag! Såg härligt ut. Vilken fin header! :-D

2009-01-14 @ 21:21:22
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0