Fredag


Mina två ÄLSKLINGAR



Idag på förmiddagen fick vi besök av Cissi, Emil,
Engla och lillesyster Alva.
Alva lånade Thildes vagn och vila lite.
Thilde och Engla lekte på för fullt. =)
   

Sen på eftermiddagen fick vi besök av Norgefamiljen.
Dom var hit med en julklapp till Thilde, en hello kitty docka =)
Sen vart de en MASSA lek och bus.
Vi vuxna fikade och kikade på en massa gamla kort tillsammans.

Thilde och Tuva
(Visst är dom lika?)
 
Marius och Tuva..
(Syskon)
Marius spenderade mesta tiden inne på Thildes rum,
han ville inte ens ha fika..
Tuva hon hade fullt upp med Thilde..

Nu på kvällen var jag och Christian ner på Bio tillsammans =)
Mysigt bara han och jag..

Nu ska jag vila sen försöka sova!
Tror jag åkt på magkattar eller magsår, de krampar i hela magen.
Blir de inte bättre under natten måste jag åka in!!
Har så fruktansvärt ONT!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mysigt med bio, va såg ni för nåt då?? oh hoppas du blev bättre i magen..vet hur de känns, har magkatarr till o från. de enda som hjälper är att stressa ner..

2009-01-03 @ 06:34:41
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för fika och trevligt sällskap =)

Hoppas du blir bättre i magen snart!

Kram

2009-01-03 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0