Go Kväll

Nu har snoffsan somnat här hemma..
Idag ville hon ha välling, och de var LÄNGE sen hon åt välling..
Men hon fick en skvätt och de gick ner.. ;)
Nu sitter jag och kikar på Homestyling, men insåg nyss att de är en repris.. :(
Väntar på att bygglov ska börja..

Imon är de jobb och dagis igen..
Skönt att ha nått att göra om dagarna! Jag börjar bli less på att bara gå hemma.
Vill ha ett fast jobb att kunna gå till varje dag..
Jag som ÄLSKAR att jobba, om man har rätta tider vill säga..

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen!
Toaletterna skulle också behäva städas, men de får nog vänta till imorgon!
Är så fruktansvärt trött idag, orkar inte mycket..
La mig på soffan i 40 min när vi alla kom hem och Christian lagade mat..
TACK älskling.



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad hände med New dreams?

2009-01-27 @ 19:36:11
Postat av: Therese

Skulle du vilja göra en ny design åt mig?!

Kram!

2009-01-27 @ 19:47:17
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0