GOD MORGON!

Har precis fått i oss frukost!
Eller ja Thilde, jag kan inte äta, =(
De enda jag fick i mig igår var en ynka hamburgare..
Hoppas att de snart blir bättre med magen!

Sitter och kikar ut genom köksfönstret och här vräker de ner snö!!
De är ju mysigt, men jag är så trött på snön nu faktiskt!
Och alla julsaker! Jag vill HA nytt och fräscht!
NYA tapeter i köket och vardagsrummet, lite nya gardiner och dukar.
De skulle inte sitta helt fel!
Jaja, får väl se vad 2009 har att erbjuda!

Men idag tror jag de får bli ett ryck med Thildes rum iaf!
Ska lägga undan lite leksaker som hon inte leker med och sen möblera om.
Får se om jag hinner med att ta datarummet också!
FÖR de kära läsare är inget datarum längre, UTAN ett brötrum!!
Nää om jag ska ta och sätta fart redan nu kanske?

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Lika som vårat "datarum".. :-D

2009-01-03 @ 13:09:52
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: camilla

haha jag känner igen symptomen. fast hos oss är det neos rum som har blivit brötrum.

2009-01-03 @ 15:34:39
URL: http://cherryice.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0