Jaha? Idag var de torsdag!

Vaknade tidigt imorse.. Vi brukar ju annars sova till halv 9.
Men imorse var de bara att kliva upp kl 7..
Jaja, vi la oss i soffan och slumra till där lite ändå..
Riktigt mysigt! För de händer inte ofta!
Upptäckte att de var riktigt rent och fräscht i köket idag!
Inga äckliga julgrejer längre!!
Är så trött på snö och allt som har vintern till!
Nu vill jag ha vår.. Och kanske hoppas att ett litet frö snart växer ;)

Ska ta och städa toaletterna snart, de behövs!
Sen bädda och och försöka plocka undan lite..
Idag ska jag ta en rejäl städning av datarummet.. Bort med allt skit!

Kl 12 kommer Angelica, Lowa, Helena och Emil på besök!
Ska bli väldans trevligt..


Just nu sitter min kära dotter och krossar pepparkakshuset.. =)
Bilder kommer sen..

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: grannen

Aaaa, visst är det skönt när man fått kasta ut julen!! Nytt år och nu längtar vi ju bara efter vår och värme och lite grillkvällar i solnedgång, inte sant?:-)

2009-01-08 @ 10:15:52
Postat av: Hanna

Jo då den funkade bra tycker jag..ska nog prova köpa ett paket iaf :-P hoppas ni får trevlig idag..

2009-01-08 @ 13:31:38
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0