Julen är väck!

Lite bilder från besöket av Angelica, Lowa, Helena och Emil.
 
 
De var riktigt kul och ses alla igen.. =)


Sen har jag och Thilde sprungit runt och yrat i hela huset känns de som!
Nu har jag fått UNDAN alla julsaker!
Är verkligen så trött på julsaker nu så jag skulle kunna spy!!
Har fått upp nya gardiner i köket också! Vanliga enkla gröna fick de bli.
Vardagsrummet tar jag imon.,.. Orkar inte hålla igång hela tiden..

Lite bilder på Thilde

Mammas älskling.
   


Nu ska jag sätta mig och scrapboka lite.. =)

Om man ändå kunde komma nån vart med de där albumet nån gång?!?!



Kommentarer
Postat av: Hanna

de är ju lite svårt o säga om de funkar efter en blöja, men jag ska iaf köpa ett paket tror jag o prova..kram

2009-01-09 @ 08:43:49
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0