Mitten av veckan!

Idag har vi på förmiddagen haft besök av Hanna & Maya..
De vart lite mat, te och lek..
En bra blandning va?? =)

   

Sen så åkte vi in till tjejligan träffen ändå =)
Sara kom och hämtade oss..
När vi kom dit sov alla barnen och Thilde hon somnade såklart i bilen..
Så vi fick lite skvallen tid vi vuxna ;)
Kände mig rätt utanför när resten var gravida.. =)
Kanske är min tur snart? Vi får väl se ;)

Här kommer lite färska bilder på tjejerna..

 
 
Gud så stora våra tjejer blivit..
JA tiden går fort.. FÖÖÖR fort..

Sen när vi kom hem plockade jag och Thilde bort alla tomtar!
Vi lagade lite mat tills Christian kom hem,
efter de vart de en riktigt städning av köket!
Nu har jag bestämt mig för att jag ska ta rum för rum,
passar på när jag ändå ska byta gardiner och ta bort allt juligt..
Då får man rensat samtidigt!
Och de behövs här hemma kan jag lova...

Nu ska jag surfa runt lite.. :)
Och imon får vi besök av Angelica, Lowa, Helena och Emil..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lill

Det var kul att se er idag=) Vilka miner min dam gör..hahaa.. Glöm inte å skicka bilderna på skötbordet.. ;) Kram

2009-01-07 @ 21:21:36
Postat av: Hanna

Tack för idag o för maten :-)

2009-01-07 @ 21:29:12
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: camilla

jag har du haft bättre dagar om man säger så. nyss hem kommen från falun. var in på operation igår. men det lär väl bli bättre med tiden. neo är det då full fart på. hur är det själv då?

kram

2009-01-08 @ 17:35:23
URL: http://cherryice.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0