Order från Christian.

Japp, vi satt och kika på stormen nu på kvällen en svenskserie i 3 delar på 1:an..
Den var riktigt bra faktiskt.
Sen när den var slut så visade sig att Chrsitian hade legat i soffan,
 och stört sig på all snö på markisen som jag glömt att veva in här för nån dag sen..
Som jag trodde fick ett kvällsuppdrag,
bara på med mina rosa gummistövlar och ut och borsta bort all snö!
Eller rättare sagt BRYTA!
Haha :D
Snygg man va då! Rosa gummistövlar, och mjukisbyxor..

Nu har jag gjort ett sånt där kvällsryck som jag alltid får på kvällarna!
Får alltid kvällsenergi!, varför kan jag inte ha den på eftermiddagarna?
NEJ då är jag trött som tusan istället..
Nu sitter jag och kikar på bygglov, inte speciellt intressant men nått att kika på iaf.

Christian gick ut för att hämta lite ved, sen tror jag vi ska lägga oss.
En dag imorgon också..

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0