Städning ute & inne.

Nu har jag fått lite gjort här hemma!
Först gick jag och Thilde ut på en promenad, så nu ligger hon och sover..
Hon var så himla trött, och de förstår jag..
Passade på att plocka undan lite ute medans jag ändå var ute!
GUD va skit de var på gården nu när snön försvunnit!
Men nu är de bortplockat..
De var nämligen min sambo som ville att jag skulle städa lite ute..

Har hunnit dammsuga och skurat golven också!
Ska snart vika lite tvätt, väntar på att golven ska torka.
Ska försöka göra lite lunch också.. :)
Och så ska jag ta tag i toaletterna..
Dom behövs också städas...


Thilde har fått en gung"bräda" av farmor som inte hon hade plats för..
Den ska vi ha ute i sommar..

Dags att forstätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0