Tapetval

Jaha? Nu har jag sprungit runt i hela huset och yrat!
Vikt tvätt och lagt in de i de rätta skåpen!
Tvättat Thildes snuttefilt som lukta apa, och nu sitter jag här..
Som vanligt.. :D

Imon ska jag jobba och Thilde ska vara på dagis,
hela nästa vecka är de jobb och dagis också..
Ska bli skönt och få jobba lite, och kul för Thilde att vara på dagis.. ;)
Imon ska vi eventuellt ÄNTLIGEN få hämta våran bil,
skönt innan helgen och nästa vecka..

På fredag nästa vecka är de begravning för gammelmorfar.
Vi barnsbarnsbarn har beställt en blomgrupp som de står "sov gott" på..
Mamma ringde även idag och berättade att min Mormor ligger i Falun.
De var nått med gallan, får se om de blir OP.
VILL att ALLA ska vara friska..
Orkar inte med mera dåliga besked snart!

Här har ni bild på Thilde i nya pyjamasen..
Snyggful pyjamas, men var tvungen att ha den.. :D




Har suttit och kikat på lite tapeter också..
Blir ju renovering av köket till helgen.. Om inget annat kommer emellan
 
Ska fortsätta kika tillsammans med sambon nu..

Pusselipuss..
& God Natt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pyjamasen va ju jättesöt, hihi.

Hoppas ni får bilden snart då. Det ska bli spännande o se va de blir för tapeter!!

2009-01-21 @ 22:03:46
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sofia

Köpte en likadan pyjamas till Damian idag, fast grön =)

2009-01-21 @ 22:10:28
Postat av: Smilla

Vad kul att tapetsera om!



Jag har lagt upp en rolig tävling på min sida, kika gärna in och tävla om du vill!

2009-01-22 @ 00:50:26
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla
Postat av: Marie

Vad kul med nya tapeter! Har du några idéer?

2009-01-22 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0