Tisdag!

Förlåt att jag inte skrev nå mer igår!
Hade inte så stor lust, sen hade jag mycket att göra hemma.
Sen snurrar min gammelmorfar i mina tankar!
De finns så mycket man undrar över?
Som inte ens nån kan få svar på!
USCH jag tycker inte om döden!
Jaja nog om de, blir bara ledsen i ögat...

Inatt har Thilde knölat som tusan!
Hon vaknade vid halv1 och vet ni när hon somnade?! Halv 5!!!
Snacka om att jag är lite sur på henne idag!
Får man vara sur på sina barn??
Eller är de förbjudet??
Hon hade ju varken feber eller sjuk eller ont på nå vis!

Ska försöka få upp lite nya gardiner i vårat sovrum..
Sen blir de en lugn dag för våran del!
Om de är nån som är sugen på att komma på besök är de bara att kika ut!
Vi kommer vara hemma HELA långa dagen..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: LINDA FALK

HEJ O VÄLKOMMEN I KLUBBEN STINA HAR OCKSÅ BÖKAT HEEELLLA NATTEN FY . SEN SKA MAN UPP MED DOM ANDRA TVÅ VID HALV SJU ,MEN VI GICK O LA OSS IGEN O SOV TILL TIO . GUD SÅ SKÖNT. MEN HELA DAGEN BLIR JU FEL. KRAM.... JO MAN FÅR BLI SUR MAN ÄR INTE MER ÄN MÄNNISKA ...

2009-01-13 @ 11:19:00
Postat av: Sussie

hej!

Klart man får vara sur, det blir vi alla nån gång ;-)

Kram

2009-01-13 @ 12:33:43
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0