Torsdag-Morgon

Ännu en dag vi fick kliva upp 7 fast vi är lediga.. :(
GUD jag har blivit så trött på mornarna..
Thilde är de full fart på..

Och ute har de kommit snö! Varför ger sig inte vädret nån gång?
Antingen kan snön livgga kvar och de kan vara nån minus ute, så man iaf kan gå ut.
Eller så kan snön vara borta (utanslask) och blå himmel med sol.
De låter väl inte helt fel???

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, och försöka få på oss lite kläder..
Får se om Mathilda och Alvin skulle kika ut idag.. :D
Trevligt, föresten Alvin är en hund..


Pusselipuss från oss.. <3


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hejhej, allt bra? Är det du som är så duktig och fixar allas bloggar hit och dit? =)

Du vet möjligtvis inte hur man får bort den där fula gula ramen runt Besökarinfon?

Kram Nanna

2009-01-15 @ 09:24:23
URL: http://melinahanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Du har en sak att hämta på min blogg!:D

Kram

2009-01-15 @ 16:21:32
Postat av: Nanna

Men tar ni koderna från Susnet?

/N

2009-01-15 @ 16:33:40
URL: http://melinahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0