Total kaos!

Kaos är vad de är hemma nu!!
Ghhaaaa.. ska försöka få nån ordning på Thildes rum!
De började med att Christian skulle hänga upp en ny lampa i taket!
Och slutade med att jag hade rätt, haha =)

Ska snart gå in och fortsätta, men var tvungen att slänga in en maskin och diska undan lite!
Som vanligt gör jag andra saker medans jag ska göra de jag ska istället.. =)
Måste försöka göra nån lunch också!
Eller kanske kan sätta min kära man på de? Va tror ni?

Dags att fortsätta!
Kommer bilder på resultatet sen..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alva fick det i julklapp!

Jättefint med Spöket Laban på =)

Till Engla lånade vi en av Sandra o David...

2009-01-04 @ 18:49:25
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

hoppas du får nån ordning.. ja jag ska antagligen köpa floatinghylor tioll vardagsrummet o flyta enbokhylla till maya, annars köper jag en ny hylla till henne istället, vi får se..de blir ett senare projekt iaf

2009-01-05 @ 07:30:25
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0