Uppdraget slutfört!

Då har man gjort en insats här hemma då!
Städat toaletterna, diskat, bäddat, och damssugit!
Tog ala lister i vardagsrummet också, GUD så dammigt de blir på en gång!
Så ikväll är de bara att moppa golv :)
Har hunnit med att hänga lite tvätt också!
Gud så duktig jag är!
Kände att jag inte var på humör för att städa men tog mig i kragen ändå :)

Snart ska jag sätta mig i bilen och hämta upp mina älsklingar..
Och ser ni mina väner! SOLEN skiner äntligen!! :D
Nu vart mitt humör på topp..
Kanske en pulktur när vi kommit hem?
 Eller en promenad på stan med mina älsklingar?
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst var det skönt att solen kikade fram idag :D Tack för inbjudan till klädparty, jag hör av mig sen om jag kommer eller inte. Och det gör ingenting om du råkar påminna mig när datumet närmar sig :P Kram!

2009-01-29 @ 20:42:22
URL: http://lindaangelin.blogg.se/
Postat av: Marih

Riiiiktigt duktigt gjort med all den städningen. Önskade jag hade lika mycket energi att ta tag i saker som verkligen måste göras. Men orkar inte utan drar på det hela tiden. Men till helgen gäller de!! Besiktning av lägenheten på måndag! Och inte vill man få nedslag och bli av med en del av depositionspengarna!

2009-01-29 @ 22:44:09
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0