2 Juli

Då var de juli igen ;)
Och de betyder att jag snart har födelsedag :) Yeeehhh
Får se vad man ska önska sig för skoj, är ju sugen på en ny mobiltelefon!
Min håller på att ge upp hoppet..
Så de blir väl till att önska sig pengar så kanske man kan införskaffa sig en ny .. :)

Igår så hade jag och Christian lite mys ute på altanen ;)
Vi dukade upp med ost, kex och vin, och de är inte ofta jag tar mig ett glas vin på en vargdaskväll! (dock tycker jag inte om vin!!)
Men hade en flaska asti hemma så den öppnade jag och tog ett glas av.. :)
Riktigt gott..


Lite förlovningsmys ;)

Nää nu ska jag ta och dra på mig bikinin sen ut och tvätta bilen.. :)
Tjohej så länge!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Ja vi ska bli grängesbergsbor tills vi hittar ett hus :)

2009-07-02 @ 17:33:39
URL: http://mathildalilja.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Å vad mysigt!

Grattis ännu en gång :)

2009-07-02 @ 21:58:30
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0