Första doppet!!

Nu har jag total beslutsångest!!
Vet inte nå hur jag ska göra??
Skriver mer om de sen när jag bestämt hur de blir...


Idag efter att vi slutat jobb o dagis åkte vi ner till klenshyttan för lite bad!
Och jag tog mitt första dopp för i år! Och NEJ jag är ingen badkruka, men har inte velat bada bara..
Men idag fick de bli ett.
Hanna och Maya var också där :) Kul och träffa dom och även få se bebismagen som bara verkar växa o gro..
Du har så fin mage gumsan....
Jossan o Fredrik kom också dit, Fredrik tog sig ett snabb dopp innan vi åkte hem till oss..

Ja och imorgon går Thilde sista dagen på dagis och Christian jobbar sin sista dag!
sen har dom semester tillsammans i 5 veckor..
Själv ska jag jobba, fick även veta idag att de kommer bli mer jobb nu framöver.. wiiieehooo, :D
Tycker de är skönt o få komma ut och jobba nu när jag varit hemma så länge..
Och lite pengar är väl aldrig fel ;)

Ska göra lite nytta nu..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack tack, alltid roligt att träffa er med vet du!

2009-07-03 @ 08:12:58
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Nanna & Melina

Åh mys.. Hade hus i Klenshyttan..

Hoppas ni får en bra fortsatt sommar. /Nanna

2009-07-03 @ 17:17:38
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0