Fredag!!!

Idag efter dagis så åkte vi och tog oss ett dopp i klenshyttan..
Riktigt skönt och få svalka av sig lite..
Eftersom Christian drog direkt efter jobbet på äventyr tillsammans med Totto så åkte vi inte hem igen,
utan vi bestämde oss för att åka hem till Emelie och Melina o hälsa på..
Men vi bestämde oss rätt snabbt allihopa för att gå o käka tillsammans.
Så vi tog vagnarna och gick till toffes och käka kvällsmat ihop :)
TACK för en liten lek och pratstund..
 

Nu sitter jag här i min ensamhet och kikar på en film som jag egenligen inte vet vad den handlar om!!
Har även en stor popcornskål brevid mig ;)
Har även kikat ut på hilmen och tagit mig en funderare på om de blir åska inatt??
Jag och är LIVRÄDD för åskan på nätterna, inte speciellt kul nu när man är själv heller :(
jaja, kanske blir en vaken natt då..

Puss, hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja i natt var det åska! Vaknade vid en ett av att rummet lyste upp, usch vad det lät! Tycker inte heller om åska. Fast nu har ju solen börjat kika fram igen :). kram

2009-07-04 @ 08:14:38
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0