God Morgon

Då var de lördag igen!! Skönt med lite helg efter en veckas jobb.. ;)
Idag har vi inte hunnit tänkt så mycket på vad vi ska göra!
Eller Christian han har redan tänkt, han o Totto ska ut med crossarna!
Så då blidde de bara jag o Thilde kvar ;) Vi tar oss nog en sväng till momo eller mofa.. :)
Eller så besöker vi Carro o Felix!!! Vi har MYCKET att prata om!
Jag är taggad, jag vill, jag hoppas, ge mig min dröm....
De ska gå de måste gå ;)

Plocka undan frukosten o frå på sig lite kläder!!
Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Kina

Nu blir jag nyfiken... ring mig :D

2009-07-11 @ 10:53:01
Postat av: Jenny

Tack så mycket det värmer =)

2009-07-11 @ 10:54:54
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja tyvärr så sätter ju ekonomin ofta stopp för sånt där kul =) Man får ta de lite som de kommer, allt kan ju inte bli gjort på en gång även om man gärna vill de ;)

2009-07-11 @ 11:43:51
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det kan vara smart att tänka på att det ska passa en pojke också:)Är det ngn mer skrutt på G snart??

Jag röstar på sunset isf=) Den var ovanlig och läcker, men offroad syns ju inte smutsen så mycke på iofs..

Det verkar vara en lugn filur i magen, inte alls lika vild som Thea var.. Hoppas tiden går fort nu mot slutet!

Ha en bra helg! Kram

2009-07-11 @ 14:20:06
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Carro och Felix

förlåt stumpan att jag inte har hört av mig.. har varit helt död idag.. inte orkar göra någonting... förlåt igen... hoppas att du inte är arg... kram

2009-07-11 @ 17:05:01
Postat av: Jenny

Jaadu svårt att säga... De som känns mest lockande att greja med, bara att ta sig en funderare =)

2009-07-11 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0