Grillkväll i hagge

Gårdagen spenderade jag och Thilde helda dagen ute i hagge vid mamma/momo och vesa.
Sen på kvällen vart de grillning, då kom också Christian i Totto ut!
 Dom var ute och åkte fyrhjuling hela långa dagen igår!
Dom trotsade regnet, men va jag förstod så hade dom haft jätte trevligt!!!

Jari, (Vesas bror), Theresa och lilla Theo kom också och käka lite med oss!

Här är lilla Theo!

Så sööt, fick även hålla lite, jag vart lite sugen på en till liten faktiskt ;)
Han somnade efter en stund i min famn..

Vi kom hem rätt sent igår! Men inga problem för damen!
Hon sov som en stock när vi bar in henne i sängen.. :)

Nu ska jag plocka undan frukosten..
Hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: nadja

sötis theo

2009-07-16 @ 12:32:22
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0