Idag

har jag börjat små rensat lite här hemma...
Jag blri vansinnig, vart jag än går så ser jag bara en massa skit överallt!!
Nu ska allt bort, orkar inte spara på all skit längre, vet att jag ändå inte kommer att använda de..
De kommer bara att åka upp på vinden och samla damm!!

Så imon ska Thilde få åka till momo och sova där!
Då ska de rensas och målas klart i hallen, man får liksom lite mer tid när man inte har en liten virvelvind i huset!
Hon vill ju självklart vara med och hjälpa mamma och pappa.. :D

De var väl typ de jag hade och skriva här!
Har helt tappat blogglusten, men självklart följer jag alla andra bloggar..

Duscha sen ska ja sova!
Puss o god natt...


Kommentarer
Postat av: Carro och Felix

nej stumpan du får inte tappa lusten att skriva... älskar ju att läsa din blogg.... puss

2009-07-31 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0