Kalasfirande del 1

Vill TACKA för alla grattis kommentarer!!
Tusen Tack!!



 
Den fina födelsedagstårtan som Johanna gjort!

 
Andre, Totto, John och Viktor!
Dom vuxna blev aldrig med på kort, tyvärr! Men de är dom nog bara glada över!
hehe ;)


Bästaste!
Du har varit helt underbar idag!
Kärleken till dig är obeskrivlig..

 
Fick 2 st ljuslyktor, CULT set och presenkort på berglagsodlingar!
Tack så mycket!


Jag och min älskade Thilde <3

TACK alla för en toppen dag!
Mer födelsedagskalas på fredag, då kommer min släkt..






Kommentarer
Postat av: Marih

STORT grattis i efterskott ...hänger inte med när jag är ute o far o flänger :o)

2009-07-22 @ 08:31:19
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jossan

Grattis i efterskott.

Vad SMAL du har blivit!! Hur bär du dig åt? =)



Puss <3

2009-07-22 @ 08:59:41
Postat av: Angelica

Vet du varifrån dom ljuslyktorna kommer? Vill ha!!!

2009-07-28 @ 22:59:47
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0