Söndag!

Idag har de faktiskt varit uppehåll hela dagen!
Men vi har haft en riktigt slödag här på skeppmoravägen..
Vi har kikat på Pippi filmen och hela Lotta filmen :)
Eller ja jag och Christian har kikat på hela Lotta inte Thilde för hon har ju sovit middag,..
Sen har vi mest busat och härjat runt som vanligt.. .;)
På en söndagar är de tillåtet att slöa...

Våran bästaste!




Imon är de jobb som gäller igen för min del..
Men efter jobbet så ska jag iväg på ett ärende som jag verkligen ser framemot ;)
De kommer bli kanon!!!

Föresten har ju glömt och sagt att jag har blivit återförsäljare åt Mary Kay!
Ni som är intresserade av de, hör av er.. :)

Natti Natti..


Kommentarer
Postat av: eve

tack så mycket :) ja jag kanske kan försöka, jag tycker det är så svårt att göra till andra, men försöka går ju :) hur vill du ha den på ett ungefär?

2009-07-13 @ 11:22:55
URL: http://einina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0