Tända ljus och paket..

Idag när jag kom hem efter jobbet hade Älsklingarna tänt ljus i hela köket!
Och på bordet stog rösa rosor, paket och ett kuver.. ;)
Fick äntligen ett minnsekort till min kamera.. :)
TACK mina hjärtan <3


Har flängt hit och dit efter jobbet!
Hämtat tårtan som snällaste Johanna gjort!
Var även så städat och fint när jag kom hem :)
Så de slapp jag! De enda jag gjorde var och bädda sängen!!

Nytagna kort med kameran som numera har ett minneskort!
 
Muss som Thilde säger!!!


Finaste tjejen gör slängpuss!
Vägrade att ha plus, skulle promt ha AC/DC t-shirten :)

Förbereda lite, man vet aldrig när de dyker upp lite folk ;)
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis igen! Har din dag varit bra??

2009-07-21 @ 20:17:45
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0