Torsdag och försovning!

Ja dagen idag började med försovning!
Och de har ju resulterat i att jag glömt minntr hemma, usch va jag har varit virrig och glömsk idag..
Eller nja jag är ju de för de mesta.. hehe ;)
 Kanske är därför alla tycker så mycket om mig <3
Idag vart de en lång dag på jobbet, men har jobbat in lite fredags jobb så vi får sluta tidigare ;)

Efter jobbet åkte jag hem och bytte kläder sen slängde vi in oss i bilen hela familjen och åkte en tur..
De vart rusta, jysk och elgiganten..
Inne på rusta vart de lite smått o gott, och även en 3 hjulig sparkcykel till damen :)
Hon har ju gillat både Ebbas och Felicias så nu fick hon sig en helt egen..
Sen åkte vi in på stan och kika!
Vi var ju ute efter en present till Christians farmor o farfar som firar guldbröllop den 18 juli.. ;)
Vi hittade en present till slut efter många om och men.. :)
Sen trodde jag att jag skulle hinna springa in en snabbis på skoaffären, Ha där fick jag!
Dom hade precis stängt!!
Så imon direkt efter jobbet ska vi in och inhandla nya pjuks til Thilde.

Nu har Thilde precis duschat klart med Christian, så nu ska hon få pyjamas och sen sussa (som thilde säger).

Hej o hå!!


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.



Vad go du är!!!

Ja tycker din blogg också är mysig så det så =)

Hihi.



Det tycker jag att du gör rätt i.

Barnrum är roliga =P



KRAM

2009-07-17 @ 11:35:34
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0