Torsdag!


Thilde är inte som alla andra barn!
Hon älskar att sitta o käka lite lök och champinjoner till Pippi ;)
Hon skule promt ha de idag när jag höll på o laga köttfärsås o spagetti!
Tokfia ;)

Annars då! De regnar, regnar o regnar!! Inte alls kul..
Speciellt inte för er som har semester,
men hörde idag att värmen skulle komma till oss på tisdag nästa vecka!
Och de skulle ju inte sitta helt fel.. Så nu håller vi tummarna allihopa!!

Nu har jag även bestämt mig för en ny vagn!
De blir trots allt en emmaljunga scooter, den nya krånglar bara med hjulen hela tiden!!
Fast jag har älskat den från första stund, men nu byter vi in den och köper en scooter..

Dags att fortsätta kika på fälgar till bilen :)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det med er och emmaljunga scooter? alla har den vagnen, är det ingen som vill vara lite annorlunda eller måste alla ha lika? :)

2009-07-09 @ 22:37:11
Postat av: till anonym!!

Nej alla behöver inte ha lika, men den vagnen är bra!

Sen tycker jag om emmaljunga!

Provade ju en annan o däcken bara krånglar!! och så vill jag inte ha det!!!

2009-07-09 @ 22:46:00
Postat av: Elin

Vilken tokfia då=) Thea fick hem sin nya scooter igår.. Jättesnygg den nya modellen! Den rekommenderas varmt=)

2009-07-10 @ 09:53:45
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Anette

Vi köpte en begagnat scooter å det är nog den bästa vagnen jag haft.

Vi har även en annan men den använder jag bara hemma på dagarna när theo ska sova.

Ska skicka kort till bloggen om du nu fortfarand vill hjälpa mig. Var ju ett tag sen jag fråga =)

Har vart lite mycket här + att jag försöker ta kort på mina barn å den stora vill ju aldrig å när jag väl lyckas ska han toka sig med miner.

Kram

2009-07-10 @ 16:00:57
URL: http://sufflet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det var riktigt bra !!

2009-07-11 @ 09:13:26
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp, soffan stod under tavlorna förut å då vart halva vardagsrummet tomt på nå vis ...

2009-07-11 @ 09:14:25
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0